söndag

2010-12-27 @ 21:52:00
igår handlade jag på maxi med sis & dad innan vi hämtade upp miranda för att bli släppta hos emma/mick jag delade kebabpizza med miranda och vi började redan dricka vid 6tiden. lite senare på kvällen kom johanna & kajsa. vilket gött järngäng! efter förfesten drog vi till dallas. första gången för min del. vilka stoltskott det existerade där inne. de var som djur! de lekte rika och beställde in champangeflaska, en efter en. tss. julklappspengarna? eller sparad lön sedan ett år tillbaka? töntigt. jag hade superroligt med my friend iallafall!  bra lokal, synd att dallas inte är oftare! de andra tjejerna körde pubrunda men jag frös ihjäl och stannade kvar och dansade röven av mig.

idag vaknade jag upp utan några större baksmällor. ingen huvudvärk eller magvärk. jag som trodde jag skulle känna mig dödens efter all dricka jag drack igår, men icke! däremot var jag sjukt sleten. mega trött! passade emmas & micks hundar. gick ut med dem en sväng. därefter blev det la pizza. fick knappt i mig en tredje del.. efter pizzan blev det en runda i stan. blev yr av alla reaskyltor och kläder som låg i högar. bojkottade rean! jag mötte upp monne och fikade på espresso house. mysigt! efter fikan gick vi ut med vovvarna och då kom emma hem. vi somnade... emma i sängen och monne i mitt knä! haha. när monne åkte hem vandrade vi till donken och  mättade våra tomma magar. resten av kvällen spenderades i sängen. & vi bara tog det lungt. skönt som attans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0