tisdag

2010-12-22 @ 01:27:43

jobbet väckte mig och frågade om jag kunde hoppa in tidigare. när jag steg upp la jag märke att mina ppiller var slut. halååååå... panik! fick ringa och komma ner till apoteket! körde i racerfart för att hinna till jobbet. jobbade 11.3O-2O.3O. stod överallt. bopen, köket, dt:n och i kassan. inte för att någon utav er fattar vad jag pratar om. aja! efter jobb åkte jag & pappa och handlade på maxi. därefter släppte han av mig på mogwai. satt där med tomtenissarna. sara, robin & company. mysigt! ett glas för min del. var hemma vid halv 1. har suttit vid datorn i en timme. ska snart krypa ner i sängen och tina upp. denna kylan är farlig. 15 MINUSGRADER !! xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0