onsdag

2010-12-22 @ 18:05:43
ledig idag

lunchade med fina monne på olssons skafferi

handlade julklappar i stan. emma kom senare!
handlade IDmattepuder som jag har jagat. har varit i stan 2 gånger och testat ut vilken färg men har varit osäker båda gångerna. idag slog jag till! 3e gången gilt. haha. handlade även en tröja, mascara, lösögonfransar, vantar & julklapp till mina älskade päron. ska handla mer efter julafton, därför att mamma kommer hem den 3Oe. dem får hålla ut!

satte oss på café viva en snabbis. emma käkade

solade i 3Omin. nyss hemkommen. ska duscha

ska handla sprit inför juldagen och nyår med dady

sen ska jag gosa med emmahjärtat. vi ska skeda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0