lördag

2011-04-06 @ 21:13:42

gick upp tidigt och gjorde högskoleprovet. trodde att alla jag kände till skulle befinna sig på filborna men jag hade henke hos mig. till och med i samma sal. men det gick åt helvete. puh! noll tidsuppfattning och allt bara sprang förbi. man måste vara en redig einstein för att få över 1,0! jag kände mig som en iq-befriad nolla utan hjärnceller. får slå till nästa höst och då jävlar i det ..... lunchade såklart på fuji. sushi slår n-ä-s-t-a-n thaimat. NÄSTAN!

efter högskoleprovet åkte jag dirket till jobb. jobbade 17 - 22. jag åkte hem om innan emma. där vankades det förfest med massa goda tjejer! blev ingen utgång, gick hem och skedade mitt hjärta.

 



fler bilder hos nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0