tisdag

2011-04-12 @ 13:36:51
igår käkade jag frukost med sabina på espresse house. äntligen blev det av. vi har sagt att vi ska träffas hur länge som helst. är så glad att jag inte har tappat bort min fina vän som jag haft sedan årskurs 4. därefter mötte jag upp juhanna och monne över en lunch på olssons. mys. efter maten bestämde vi oss för att sätta oss i solen på waynes med emma och matilda. härligt väder. ingen blåst bara sol :) blev inte så långvarigt för min del. fick pysa till jobb. jobbade 16.30 - 20.30. fick åka hem tidigare, hade inte så mycket att göra på jobb. somnade dock inte förrän 02.

idag vaknade jag av några sms. var på medarbetarmöte på jobb kl 12. skulle egentligen på en dejt med katta, gabbi, nina & monne i stan men tyvärr är inte vädret med oss. åkte istället hem och har nyss städat mitt rum samt käkat thailändska vårrullar. nom nom. nu ska jag bara ta det lungt fram till 16. för då ska jag åka iväg till jobb, denna gången för att jobba. när jag har slutat får jag skjuts hem till min man! wiiiiiiiiiiiie. jag längtar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0