fredag

2011-02-25 @ 23:57:07


igårdagen gick inte efter mina planer at all. skulle egentligen träffa monne efter jobb men han fick jobba in som extra. kul! då bestämde jag mig för att ligga i sängen under täcket och glo tv hela kvällen, men fastnade vid datorn alldeles för länge , tills godingen ringde mig och frågade om jag ville komma över. jag gjorde det. jag kollade lite olika hemsidor efter skor och klänningar. hittade inget - utbudet var inget att hänga i granen. skedade med finaste!


idag käkade jag en go frukost med andy & hans mamy! därefter jobb. jobbade 11.30 - 16. tog bussen direkt ner till staden & mötte upp tjejerna. handlade present till sabina och efteråt blev det go thaimat på big buddah! mums. handlade med mig hårfärg och strumpor innan hemgång. kom hem och testade ut lite kläder inför imorgonkväll, spextema på schemat !  ska vända upp och ner på sabina har även färgat mitt hår & kollat BB. sabina var nyss här en snabbis och hämtade en grej inför imorgon. nu kallar sängen och en kall oboy. have it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0