lördag

2011-02-08 @ 15:29:15
satte klockan på 9 och tog bussen 10 till godingen för att hjälpa han och hans mamy å flytta. vi var ett gott gäng som hjälptes åt. 4våningen utan hiss. sprang upp och ner som idioter. skakade som ett asplöv om mina ben när vi var klara. snacka om mjölksyra! jag är helt mongo när det gäller träning. kanske ska komma igång snart? efter flyttningen körde godingen mig till jobb. jobbade 14 - 18. på kvällen träffade jag snyggingarna monne & juhanna. vi käkade på helsing. världens godaste hamburgartallrik! dit ska jag fler gånger. efter maten hoppade monne in och jobbade och vi satte oss på mogwai. efter ett glas på mogwai somnade jag gott med godingen. första dagen i deras lägenhet!




livemusik, go mat och go sällskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0