tisdag

2011-02-08 @ 19:50:43
vi steg upp vid 11 tiden. käkade frukost med fina! efter frukosten vek vi rentvätten och åkte till beckers och handlade mer färg till bokhyllan. vi målade planen till bokhyllan och benjamin kom med hunden i rätt tajming när vi var klara. i blåsten och kylan vandrade vi ner till studie- och yrkesvägledningen. å jag tog bussen när det var deras tur. tog bussen med syster hem. käkade thaimat med tvillingbror och älskade mamy. FAN, vad jag aldrig kommer tröttna på thailändskt mat. aldrig! finns inget godare.

anyways, min plan var att träffa martina idag. vi skulle ha SPAkväll och laga mat och kolla film, men det blev inte så. hon fick hoppa in och jobba :/ tradigt. istället sitter jag vid datorn. ska snart lägga mig i sängen och glo tv samt läsa i min bok. det är inte ofta man är hemma. men skönt är det! borta bra hemma bäst



gjorde nyss ett fingersmycke! nolife huh?

Kommentarer
Postat av: BINA

Fan vad snyggt :)

2011-02-10 @ 23:19:50
URL: http://olasdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0