fredag

2011-01-02 @ 15:41:07

 



käkade frukost på förmiddagen. nu på senare dar har man vaknat upp alldeles för sent på dagarna. strax efter 12-13. icke bra. efter frukosten kollade vi på TAKE ONE. jag lovar att jag hade kommit i trosan hundra gånger om jag hade fått höra dem live. svin bra house! därefter var jag tvungen och åka hem för att förbreda mig inför kvällens bravader.

innan middagen på madame samlades vi på carina & co: för några glas. fina emma var vår taxichaufför! det var kalas på madame. maten var svingo men musiken däremot var en annan femma. jag fick äran och vara dj några ynka minuter och då njöt jag. inte med min cosmo i handen för den smakade skit. utan med fina vänner kan inget gå fel. vid OOsnåret samlades alla utanför utspoten och firade det nya året tillsammans med pussar, kamerablixtrar, samtal, raketer, champange och ciggar! riktigt fint. det blev en sväng inom bara vara innan mogwai där vi stannade resten av natten. de levererar alltid. mitt andra hem. i love that place. haha. pinsamt nog vinglade jag hem i cirklar. gick in i väggar och kramadde om toaletten hela natten. allt kan hända på nyår. glad att jag överlevde natten!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är diplomet för?

2011-01-04 @ 21:22:33
Postat av: Anonym

Vad är diplomet för?

2011-01-04 @ 21:22:45
Postat av: charly

är det en klänning eller linne babe? vart haaaar du kööpt?

2011-01-05 @ 23:53:45
URL: http://www.nattstad.se/charlyh
Postat av: micha

svar till anonym: vi körde en lek där man skulle utse vinnare till olika kategorier. jag vann : årets facebookare



svar till charly: tack gumman! det är en klänning. köpte den på asos.com!

2011-01-06 @ 15:43:01
URL: http://mieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0