fredag

2011-01-14 @ 21:02:12
lovade mig och godingen att gå upp 1O. satte alarm och jag lovade att hoppa i sängen tills han vaknade. om han inte vaknade skulle jag hälla vatten över honom, men jag var nästan tröttare än honom och stängde av alarmet och somnade om. klassisk! NÄR FAN SKA JAG LYCKAS VÄNDA PÅ DYGNET?!?!?!?!!?

jag har blivit frukostmänniska. brukar alltid hoppa över den måltiden. dock käkar jag frukost på förmiddagen. kanske skulle ha kikat på lunch direkt istället? anyways. jobbade 16-2O. nu är jag hemma. käkade nyss mat. nam! ska ta bussen om en timme. nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fin för en dejt med gabriela och emma på mogwai.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0