fredag

2011-01-22 @ 12:24:20

vaknade till när monne steg upp ur sängen. han tänkte leka litta rolig och hämtade två grytlock och smälde till dem rejällt för att väcka mig, men jag var redan vaken. epic fail ;) vi gjorde oss i ordning en snabbis och traskade ner till ebbas fik. läsk och världens längsta toast åkte ner i magen. mums! var tvungen att pysa hemmåt. jobbade 17 - 22. sabina och gabriela hämtade upp mig på jobb. vi åkte hem till mig. ena kom också! vi käkade thaimat, popcorn, godis och kladdkaka. när gänget blundade vid halv 2 tiden var min tanke att läsa men jag fick ryck. storstädade mitt rum. massor med papper och gamla saker fick slängas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0