lördag

2011-01-22 @ 12:45:05

sandra om fredag:
du får börja lägga upp fler "dagens outfit" bilder haha :) du klär dig riktigt snyggt!
tack så mycket! ja, det får jag göra :)

Alexandra om torsdag:
Köpte du skorna på REA? Tror du de finns kvar?

japp, jag har varit på jakt efter ett par stövlar. när jag såg dem tänkte jag "dem ska jag ha". jag hade tur. dem var på rea  å andra sidan var det sista 36an ! lucky me. två flugor i en smäll!

Anonym om söndag:
vem e godingen?

jadu ;)

Sara om måndag:
vem e din goding? vi blir nyfikna juuuuuuuuuuu! :D
håll ut. hahaha. logna daj!

Anonym om tisdag:
Hejhej, hade du kunnat skriva eller visa några klänningar som hade passat perfekt till studenten :)
puh. jag har inte kollat på några studentklänningar nu iochmed det inte är aktuellt för mig. tycker att den ska vara vit och enkel. på kvällen kan man byta om till något finare när man ska ut och festa på kvällen, när man har haft sin studentmottagning! om jag hittar någon fin, kan jag lägga upp en bild på bloggen.

Anonym om måndag:
vart är earcuffen köpt? eller är det en earcuff? och sen en fråga till, hur är du som person i verkligheten?
ja, det är en earcuff... tror jag! haha. en sådan man bara sätter på utan nål/ar. jag köpte den i thailand för väldigt längesedan men den har inte kommit till användning förrän nu. det var först en kedja på den, som jag drog av när jag köpte den. skulle nog inte ha gjort det ;)

hur jag är som person? mina vänner skulle beskriva mig som galen, omtänksam och ärlig. på fyllan är jag väldigt aggressiv och envis. en helt annan människa. haha. ett monster! nä, nu ska jag inte skrämma dig. många får upfattning om att jag är kaxig, vilket jag inte är. lär känna mig, därefter - döm mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0