måndag

2011-01-17 @ 18:48:08

godingen åkte iväg i morse och jag sov vidare. när han kom hem käkade vi frukost! sedan gjorde vi oss i ordning. jag mötte upp min fina vän sabina, som jag inte har träffat på över ett halvår. vi pratade om allt och tiden bara sprang iväg. kul att få träffa henne! ska redan träffa henne nästa vecka. längtar! då ska vi laga mat. det ska bli mega mysigt. nu är man hekommen därifrån. har nyligen käkat lite thaimat. ska nörda mig vid datorn ett tag innan jag hoppar in i duschen. ska förmodligen skeda med gódingen inatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är earcuffen köpt?

eller är det en earcuff?

och sen en fråga till, hur är du som person i verkligheten?

2011-01-19 @ 18:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0