onsdag

2011-01-22 @ 12:12:50

ledig idag! åkte ut till väla med godingen och lunchade på grafitti. mums! därefter gick vi en helrunda inne på ikea. jag är som ett barn på julafton när jag går rundor där. svinroligt! vi handlade med oss ljus och daim. haha. efter laboryntrundan hämtade henke upp oss för en runda i staden! han var på jakt efter en present till sin mamyy. och svårt var det! tror det slutade med att hans pappa fixade en present. henke släppte av oss hemma. vi handlade med oss gotte från ica. godingen drog till träningen och jag satte igång en film. somnade dock efter 25minuter. somnade vid 20.30. tidigt, kallar jag det! blev dock väckt efter 1,5h.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0