söndag

2011-01-09 @ 17:37:19
vaknade upp vid 8 imorse av att det var thailandvärme i mitt rum. 30 grader. höll på att dö! skruvade visst upp värmen alldeles för mycket när jag kom hem inatt. ups! självklart ska fåglarna kvittra som bara den när man ska försöka somna om. MEN jag lyckades!

storstädade hela huset när jag steg upp. kusinerna kom i rätt tajming när jag var klar. vi pratade om allt möjligt. kollade även på karate kid. nu har dem lämnat oss. ska snart äta kvällsmat med la familia. min favoriträtt såklart! som jag ska vräcka i mig !! mums. ikwella ska jag mysa med godingen. längtar !


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem e godingen?

2011-01-12 @ 13:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0