söndag

2011-01-31 @ 16:36:45

käkade frukost. fick göra mig i ordning direkt efter. stressade ihjäl mig. mötte upp SSS innan vi begav oss till nathalie för förfest. började dricka halv 3 på dagen... på en söndag. galet! vid 5 åkte vi in till stan för en annan förfest där de flesta tjejerna från jobb hade samlat sig. massa skratt, spel och gotte bjöds det på. vid 7 vankades det personalfest på the tivoli. förväntade mig en godare mat dock. hade fantastiskt roligt även om jag drack pepsi hela kvällen på personalfesten. blev för mycket av det goda kan man säga! vi bestämde oss för en go efterfest hos victor men jag klarade inte det. var svintrött! bangade ...

roligaste söndagen på länge!


fanny på bordet, sällan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0