tisdag

2011-01-18 @ 16:03:57

somnade vid halv ett i natt. tidigt för oss! dock vaknade vi upp 12 timmar senare. bad bad bad!! vi käkade frulle och därefter drog godingen till frisören medan jag satte mig på bussen påväg hem. har tränat boxningsaerobic och lite mage och hantlar. är mega seg nu! har druckit ett glas med hallon, blåbär och banan med mjölk. smakade skit utan glass. ska slänga mig i duschen NU med detsamma. är pissförbannad. har fyllt i massa rutor & när jag klickade på klar försvann allt. BAJS!!!! ska ta bussen om en halvtimma till jobb. jobbar 17 - 22. sen hem till babe!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej, hade du kunnat skriva eller visa några klänningar som hade passat perfekt till studenten :)



2011-01-18 @ 17:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0