torsdag

2011-01-08 @ 16:07:23
käkade frukostbullar och tillbaka i sängen och vilade. sen jobbade jag 16 - 2O. efter jobb mötte jag upp monne på helsing över ett glas. det slutade inte där. vi vandrade vidare till mogwai över ytterligare ett glas med mary och bajba! monne försökte övertala mig att hoppa inne på tempel men jag var inte så sugen. det blev nattamat på mcdonalds för några ynka kronor för 2 menyer. mums! väl hemma hos monne somnar han och jag kollar på filmen ' world trade center ' och grät i min ensamhet. ha ha!



är så fruktansvärt trött på detta vädret. snö, slask, is och skit. man blir deprimerad. låser in sig för att bli varm. äeh, ge mig sommar,sol och värme. några få månader ikvar sen kan jag gå barbent och doppa fötterna i havet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0