onsdag

2011-06-01 @ 14:40:46

igår: mötte upp hjärtat. käkade hamburgartallrik på harrys. gotte! därefter tog vi en liten efterrätt, takeaway & satte oss i norrahamnen med david! på kvällen hade vi filmys hos benjamin. kollade på världens sämsta film - winter's bone! oscarsnominerad..... puhh! måste ha blivit fel!

idag: har käkat frukost med pojken! nu är jag hemma. åt nyss thaisoppa. är övermätt! om en timme pyser jag till jobb. vill hinna med en powernap, känner mig lite trött i ögonlocken! men det kommer jag nog inte hinna. är lite stressad. jobbar tillsammans med bästa mirre today. kl: 16 - 20. därefter ska vi åka ner till stan & ta ett glas.







Kommentarer
Postat av: Ana

duuu <3 vart köpte du ditt skärp med nitar på? SKIT SNYGGT, hur mycket kostade det? Galet snygg

2011-06-01 @ 22:24:36
Postat av: BINA

SNYGGIS

2011-06-16 @ 13:21:29
URL: http://olasdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0