fredag

2011-03-25 @ 23:34:33

är hemkommen från 11,5timmars jobb. det har gått fantastiskt bra. roligt folk och jag har varit på alla stationer. sprungit emellan som ett jävla mongo. timmarna har sprungit förbi. har haft otroligt mycket att göra. märks att det är lön. folk kör direkt till mcdonalds när kontot är påfyllt. efter tolv slaget hade jobbet mycket att göra hörde jag. puh. stackars dem! 2 pers på hela restaurangen. mega kö i kassan och i driven....

hade lätt kunnat jobba 12timmar till tror jag. är inte ens trött eller hängig. är rastlös. ska hoppa in i duschen nu och sen dricka cola och se movie  all alone! imorgon är jag ledig. ska spendera den med min älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0