fredag

2011-03-05 @ 21:08:39

igår efter jobb åkte jag hem. satte igång med strykningen. efter en timme var jag klar. hoppade in i duschen. ville inte sova själv, så dady körde mig till godingen  

imorse sov jag vidare när andy åkte till jobb. kom hem vid 11tiden. & då kom även mamy hem, från thailand. hon stannade kvar där några extra dagar. fick b.la bh:(ar?) av henne, men ingen passade :/ .. jag storstädade i 2-3h sen pyste jag iväg till jobb. jobbade 16.45 - 20. åkte direkt hem till godingen. han överasskade mig med middag. oh så gott det var!  köpte även chips, dipp, glass & godis & kollade på solstorm. låg och kved som ett barn när jag skulle somna. hade ätit alldeles FÖR MYCKET.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0