lördag

2011-03-14 @ 01:49:02

idag gick vi upp å käkade frukost. åkte till påarp och kollade på andys innebandy match. efter matchen köpte vi med oss sushi & miso soppa hem. mums! var tvungen och pysa till jobb direkt efter. buh.... jobbade 16.30 - 21. var trött när jag hade slutat men hann inte sova en blund. stressade ihjäl mig när jag kom hem efter jobb. duschade, gjorde mig i ordning och raka vägen hem till emma över ett glas vin. blev inte mer än så. tiden sprang förbi. mötte upp juhanna, annika, matilda, julia på mogwai. underbart roligt! blev helsing därefter. skulle egentligen med tjejerna till bakom en snabb sväng men hann inte. godingen hämtade upp mig, då vi var taxi till ett par ! väl hemkomna var det bums i sängen.

bilder från emmas kamera:







bilder från mig:








Kommentarer
Postat av: Anonym

din kompis emma, vart kommer hennes skinnjacka ifrån?

2011-03-16 @ 19:18:58
Postat av: micha

svar: puh, det vet jag faktiskt inte. tror den är från zara :)

2011-03-16 @ 22:54:08
URL: http://mieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0