lördag

2011-03-19 @ 14:50:02

 


idag väckte godingen mig! fin väckarklocka. har käkat lasange och kollat på tv. varför lyckas jag ALLTID gråta till extreme home makeover?!? har inte sett ett ENDA avsnitt utan tårar. haha. kommer på mig själv och skrattar varje gång. pajas! nu sitter jag vid datorn och snokar rundor en snabbis. om en timme ska jag till jobb. ska käka thaisoppa och packa min väska innan jag beger mig. jobbar 16 - 22. ska hem till malin direkt när jag har slutat. möta upp tjejerna och göra oss i ordning innan förfest. ikväll ska vi festa. ett tag sen känns det som


Kommentarer
Postat av: gabbssii

i miss you! vad gör du i helgen??

2011-03-22 @ 09:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0