måndag

2011-03-14 @ 20:27:59

mötte upp juhanna. vi käkade på olssons skafferi. lasangen var slut som vanligt. damn it! fick bli pastagrantäng med räkor. helt ok. mätta och belåtna gick vi i staden. hittade inget vettigt. var på jakt efter skorna som jag har jagat ett tag. får kika nästa vecka och hoppas på att leveransen har kommit då. vi gick vidare till cafe viva, där vi mötte emma & sofie över fika. mysigt! 
 
senare mötte jag upp sara på koppi. herregud vad vi pratade. hon har ju tillbringat 6veckor i asien och jag har varit här hemma i kylan. hade inte så mycket att informera precis, jämnfört med henne! he he. nu är klockan snart halv 9. är hemma nu och har precis ätit thaimat. ska bara stanna hemma ikväll och glo tv. är sjukligt trött, så kommer förmodligen somna tidigt. nice!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Om det är dem skorna på bilden som du letar efter så vet jag att de har dem i en liten affär i stan typ där vid tempel. Ett litet tips bara :)

2011-03-14 @ 20:53:05
Postat av: micha

svar: tack , men det visste jag redan :) fröken ethel menade du ?

2011-03-16 @ 22:53:28
URL: http://mieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0