torsdag

2011-03-10 @ 14:42:52


kollade BB igår när jag kom hem från jobb. pratade även med min fina emma i över en timme i luren. har alltid så mycket att prata om. spelade yatzy på min telefon i en timme innan jag blundade ensam i min säng.

idag vaknade jag upp av att min älskling ringde å väckte mig! jag hade tydligen stängt av mitt alarm. hade han inte ringt mig hade jag förmodligen fortfarande sovit i detta laget. sitter vid datorn nu. ska iväg till jobb om en timme. jobbar 16.30 - 21. ska hem på momangen efter jobb. samma visa ikväll som igår förmodar jag.

ska jobba över imorgon. något iddipar som ska gifta sig imorgon som har förbeställt 500 cheeseburgare från oss på ättekulla & 500 från knutpunkten. 10 000 kr på jävla cheesebugrare som kommer vara waste när dem är klara?! i dont get it. enjoy !

nu: ringa saknade mirandra! snart kommer du heeeeeeeeeeeeem

Kommentarer
Postat av: anonym

hahah de har beställt 1000 från mcd stattena occkså! :P

2011-03-11 @ 15:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0