fredag

2011-05-27 @ 10:57:17
igår: käkade i stan med monne, mary & emma. sen kom nina & victor. vi stack till dunkers och kollade på balmänniskorna. vissa var gräsliga, men mer eller mindre var alla fina. därefter gick jag, emma, andy & david i stan. hittade massor av byxor inne på zebra men inga i min storlek. YES!! vi gick även inom VIA11, som hade VIPkväll. köpte mig ett skärp därifrån. sedan käkade jag, nina, andy, david & benjamin på puun thai. mums! de lagar så god mat. MEN inte bättre än mamy! hon är bäst. det blev ett glas på mogwai innan läggdags hos älsklingen.
.
bild tagen nyss! detta skärpet köpte jag. & ja, jag käkar banan.

NU: sitter hos hjärtat och väntar på elsa. vi ska dra till väla med hanna & sabina. ska handla present till katta. ska pussa baby hejdå efter välabesöket. han drar till gbg. kan tyvärr inte följa med upp. ska jobba heeeeela helgen. samt alla dagar tills jag lämnar restaurangen. sen pyser jag iväg hela sommaren.
'
ikväll ska jag jobba. 17 - 03. sen krypa ner i sängen och sova ensam lonely girl.

Kommentarer
Postat av: anonym

hur såg dem som va gräsliga ut? haha ge exempel

2011-05-27 @ 12:33:53
Postat av: Sandra

fan vad skönt det lät, att du skulle sticka iväg hela sommaren, vart ska du åka? :)

2011-05-27 @ 13:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0