lördag

2011-05-28 @ 17:26:26

igår var jag på väla med elsa, hanna, sabina & moniq. handlade present till katta :) handlade även en klänning till mig. elsa släppte av mig hos hjärtat. fikade och sen pussade jag honom hejdå. mötte då upp emma & matilda en snabbis innan jobb. jobbade 17 - 03. var svintrött när jag kom hem. var tvungen att duscha innan jag kröp ner i sängen. somnade bums!



nu sitter jag bara vid datorn. sov ut och steg upp vid 13tiden. puuuh. längesen man gick upp så sent. ikväll väntar jobb. 19 - 23. ska hem till katta direkt och fira henne tillsammans med tjejerna.


Kommentarer
Postat av: sara

är detta en klänning eler? grym vart är den köpt ifrån ?

2011-05-30 @ 01:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0