måndag

2011-05-24 @ 13:31:25

sov ut till 11. röjde undan i rummet och storstädade. nu kan man andas i mitt rum utan att få hostattacker. åkte hem till hjärtat i eftermiddags. vi åkte ut till sveriges största cykelbutik ute i billesholm tillsammans med hans dady. andy köpte sig en cykel. nice! själv blev  "min" (rättsagt. familjens) cykel snodd för några veckor sen. tjuvarna lämnade kvar framhjulet i låset. TACK! (j*vla idioter!) på fredag ska jag lämna in en annan gammal cykel som vi har ståendes här hemma på service. de ska laga punkteringen och byta ut kedjan. sen är den min!

När vi kom hem från cykelbutiken, gick vi inom Fuji för lite food. sushi time! nom nom. riktigt gott. 8 bitar åkte ner i magen men hade nog kunnat få ner 20 bitar. helt fantastiskt så gott det är! resten av kvällen gosade jag mig in i babys armar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0