måndag

2011-05-03 @ 15:21:08
vaknade upp med andyy! jag missade bussen vid 8 hem så jag fick sitta och vänta till nästa. läste i min bok då. knappt nörd. svintrött var jag. hann laga mat innan jag åkte in till stan igen. ingen tupplur inte! mötte upp gabriela. jag följde med henne som moraliskt stöd när hon tatuerade sig. efter en visit hos hitler åkte vi till ikea. käkade som grisar! haha. mummms. därefter mötte vi upp monne, sabina och matilda en snabbis inne på espresso house. köpte med mig ett par byxor också.

mötte upp hjärtat efter hans jobb. käkade pizza från ikea som jag hade köpt med mig. åh, den är så god tycker jag! inte så många som håller med (sabina, ha) ! tog det bara lungt tillsammans med min man resten av kvällen.


finaste!!!

Kommentarer
Postat av: gabbsssi

HAHAHAH hitler <3

2011-05-03 @ 16:54:28
URL: http://accordingtogabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0