tisdag

2011-05-24 @ 14:00:34

gick upp vid 8tiden. pussade baby hejdå. var på plats för intervju klockan 10.
nu är man hemma. har kollat tv samt ätit thaisoppa. sitter vid datorn förtillfället.
ska jobba kl.16 - 20. kort pass. skönt! orkar inte ett långt pass idag.
har även sagt upp mig på mcdonalds. om 2v lämnar jag restaurangen.

jag har jobbat 2år på mcdonalds. först på väla express och sedan på ättekulla. jag har lärt mig oehört mycket men känner att jag har gjort mitt på mcdonalds. jag har bland annat lärt känna en vän som ligger mig varmt om hjärtat idag. jag är så glad att jag har fått lära känna dig miranda  


Kommentarer
Postat av: mirre

lugnt att jag började böla? hahaha....tack mitt hjärta, glad att jag har dig! <3

2011-05-24 @ 20:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0