tisdag

2011-05-31 @ 10:37:08




hahahaa. la märke till att tröjan var ut och in när jag fotade bilden. smart tjaj.





idag är jag ledig!! vaknade upp vid 7tiden och åkte hem, då hjärtat började jobba. bestämde mig för att inte lägga mig i sängen och dra mig. tog på mig mitt joggingset, satte musiken på högsta volym samt stegräknare åkte på. jag sprang den vanliga rundan som jag brukar springa på 30min. idag sprang jag den på 20min och bestämde mig för att det inte räckte. vid slingans slut vände jag och powerwalkade hem på 30min. väl hemma, gjorde jag lite mag- & armövningar. stretchade såklart efteråt! nu är jag inte ens slut. hade kunnat springa 1h till.

nu ska jag ta fram en handduk och koppla av i trädgården. & njuta av vädret. helt fantastiskt. hoppas solen är här för att stanna. i eftermiddag ska jag träffa hjärtat efter hans jobb !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0