tisdag

2011-05-04 @ 18:33:03











klockan 07.45 vaknade jag av att andys mamma kom in på rummet & sjöng för mig med ett paket i handen. så fint! fick en klänning av henne  vi somnade om igen... när jag steg upp på morgonen hade hjärtat dukat fram jättefint i köket. (kolla bild nr.1) gissa om jag blev glad? jag grät av glädje.

efter den goda frukosten for hjärtat till jobb och jag hemmåt. fick pengar av päronen! rolig tjej. men jag tycker det är bäst att önska sig pengar och köpa det man vill. nästa köp ska bli en cykel. på eftermiddagen åkte jag till jobb. MMM, MEGASKOJ & JOBBA PÅ SIN FÖDELSEDAG. men kollegorna är så snälla!

efter jobb åkte jag hem. kusinerna och familjen firade mig och tvillingbrorsan med tårtor. mums! efter besöket blev jag släppt hos andy, där det bjöds på ännu mer tårta. så fin min babe är

han hade även köpt jordgubbar som han hade tänkt doppa i smält choklad. men vi orkade inte mer. får bli nästa gång vi ses  vilket blir alldeles snart!

har fått jättefina gratulationer på telefon, sms, facebook, bloggen och irl. tack snälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0