tisdag

2011-05-12 @ 15:55:45

: tog ledigt  .. för idag är det ingen vanlig dag för det är andys födelsedag .. hurra hurra hurra! grattis älskling på 22årsdagen  jag överasskade honom imorse. smög iväg och handlade gotte och mixade i köket. gjorde en go frukost till honom och han gillade det!

 X: pannkakor med sylt, grädde & smält choklad
X: blåbär, hallon & smultron smoothie med glass
X: melon, banan & jordgubbar med smält choklad
X: rosblad och ljus på bordet
X: apelsinjuice
X: rosbukett







: på eftermiddagen mötte jag upp fina miranda över käk på petters i solen. lite senare kom även godingarna hanna, nina & elsa. då fikade vi på waynes. mys! handlade med mig en earcuff och annat stuff som man kan sätta/byta på earcuffen.



: på kvällen firades baby på barfota tillsammans med mig och hans päron. första gången jag käkade där. även första gången jag käkade blåmusslor och det var MMMMMMMMMMMMMUMS! testade deras kända "by the beach"burgare och den var smaskens. inte sista gången man äter där. det var underbart! efter barfota vandrade jag & baby till mogwai för en dejt med henke & benjamin, för att fira andy lite mer!


gambas pil-pil. räkor


blåmusslor i tomat smaksatta med vitlök och chili serverades med aioli.


"by the beach"burgare med barfotas pommes och chipottlemajo.


Kommentarer
Postat av: lina

var har du köpt earcuffen och det andra till den? :)

2011-05-13 @ 08:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0