får leva med det

2011-10-19 @ 18:23:12
Yes, i'm back. Det var inte igår. Efter drygt 5 månader är jag tillbaka. Oj vad tiden har gått fort. Har ändrat en hel del här på bloggen men jag är inte i närheten av klar. Har en del att pilla med. Bland annat får jag inte rätt på min menyn. Har bett om hjälp men har inte fått någon respons så jag.. eller rättarsagt ni som läser min blogg får helt enkelt leva med att min meny hoppar längst ner så fort ni klickar in er på någon av mina flikar. What to do? Jag har försökt i flera veckor men jag blir inte klokare för det.

Är jätte trött (&ledig) idag, tänkte berätta lite kort om min sommar men skjuter upp det till en annan dag i veckan istället. Håll ut ! Lovar er massviss med bilder. Nu ska jag gå ner till mamma och gosa med henne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du gjorde min dag =)

2011-10-20 @ 02:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0